torsdag den 13. august 2009

Nigella Lawson - no bullshit, just cooking!


Imens jeg har haft sommerferie fra studiet og haft god tid til at gøre hvad jeg vil, er jeg blevet opmærksom på tv3 puls nyeste program med den engelske "kogekone" Nigella Lawson. Et program jeg er nødt til at kommentere her på bloggen, og samtidig sende mine varmeste anbefalinger til.

Programmet omhandler den simple madlavningskunst - simple retter lavet på tv, i hendes eget hjemlige køkken(dog selvfølgelig stærkt sponsoreret af bl.a. Kitchen Aid m.m.). Men det er et program som kan give...
... stor inspiration til at lave middage uden stress. Budskabet fra Nigella lyder; "Why all that stress, great food can be simple and lovely", og det er det bestemt. Jeg har allerede taget hendes lynstegte Tigerejer m. chili, hvidløg og persille til mig, og bliver sulten hver gang jeg støder på hendes program!


Så har i endnu ikke set Nigella i aktion, og er du som mig en "sucker" efter de gode, ærlige råvarer, så sendes hun på tv3 puls mandag - fredag fra kl. 18.00. STOR nydelse - lille indsats!

Du kan desuden læse mere om Nigella og hendes opskrifter på http://www.nigella.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar